Sale!

Jus Mamariam Set Combo Ikhtiar Suami Isteri

RM235.00

Kebaikan Jus Mamariam

  • Memberi tenaga kepada ibu dan kandungan
  • Membantu HB ibu ke paras normal
  • Membantu mengurangkan kencing kotor ibu mengandung
  • Membantu mengurangkan sembelit ketika hamil
  • Kuatkan tulang ibu dan janin
  • Membantu pembentukan IQ bayi sejak dalam kandungan lagi
Category:

Description

JUS MAMARIAM – JUS KHAS BUAT IBU MENGANDUNG

 

Coretan Istimewa Pengguna Mamariam

AKHIRNYA AKU SELAMAT LAHIRNYA BABY COMEL NI.

Dulu masa anak pertama macam-macam masalah yang aku hadapi, kencing kotor, sering letih badan, bayi tidak cukup berat, dan yang lebih teruk doktor beritahu ada GBS semasa mengandung.

Pengalaman yang pertama banyak mengajar, aku tak jaga pantang makan. Aku lupa yang apa bahan makanan yang masuk turut memberi kesan kepada bayi yang aku kandungi. Sungguh, aku hanya main bedal saja makan.

Memang seksa.. cukup-cukuplah!.

 

Kali ini, mengandung anak yang kedua ini, aku jaga betul-betul.

Atas nasihat doktor, aku amalkan jus Mamariam ini. (disebabkan doktor tersebut turut amalkan, jadi aku percaya untuk cuba).

Disebabkan nasihat doktor agar aku amalkan pengambilan kurma, delima, zaitun dan habbatus sauda sepanjang hamil. Aduh.. dengar pun dah letih doktor. Nak amalkan memang jauh pangggang dari api la nampak gayanya. Nak amalkan makanan kesihatan, segala benda yang baik-baik memang sumpah aku tak larat untuk mencarinya, tambahan dengan alahan, muntah lagi.

Tapi alhamdulillah, Jus Mamariam ada semua benda tu, dengan bahan-bahan yang pun aku tak terfikir baik untuk kandungan seperti VCO, Almond dan lain-lain lagi.

LENGKAP, SELAMAT, DAN SEDAP PULA TU.

 

IBU GOJES, ANAK SELAMAT

  • Kuatkan kandungan ibu
  • Kulit ibu menjadi gebu
  • Bertenaga
  • Membantu mengurangkan alahan, mual dan pening kepala
  • Membantu HB ibu kembali normal
  • Membantu mengurangkan kencing ibu kotor
  • Kuatkan tulang ibu dan bayi
  • Membantu mengurangkan sembelit

 

JUS MAMARIAM SANGAT-SANGAT MEMBANTU IBU;

  • Membantu proses bersalin
  • Membantu pembentukan IQ anak
  • Anak bijak dan aktif
  • Membantu mengurangkan kuning (jaundis) bayi

 

BABY SELAMAT DGN BAHAN :

  • KURMA
  • DELIMA
  • ZAITUN
  • HABATUSAUDA
  • ROSELLE
  • ALMOND
  • VCO (Virgin Coconut Oil)

 

KANDUNGAN DIYAKINI HALAL
100% BUAH-BUAHAN
KILANG YANG MENGAMALKAN GMP
SEMESTINYA KELUARAN MUSLIM. KUALITI TERJAMIN

Reviews

There are no reviews yet.

Be the first to review “Jus Mamariam Set Combo Ikhtiar Suami Isteri”

Your email address will not be published.